" BOLDOGOK A SZAPPANKÉSZÍTŐK ! "


2010. március 9., kedd

Engem idegesít, ahogy a lányok Mp3-al a fülükben közlekednek otthon, a hosszú hajuktól sokszor nem is látom, hogy be van dugva a fülük, csak utólag derül ki, hogy azért nem tudnak egy csomó dologról, amit otthon megbeszélünk, mert nem hallották(a fülhallgató miatt), pl. Sára meglepődött, amikor Ákos megjelent szombaton, hiába beszéltünk arról pénteken és szombaton egész nap( a fiúk 5 percenként kérdezték tőlem szemrehányólag, hogy miért késik, hol van, mikor ér már ide).Másrészt megértem(?!), hogy mindenki a saját zenéjét szeretné hallgatni(miért?) nem azt, amit én, viszont aggódom a vacak fülhallgatók miatt.Nekem idioszinkráziám van attól, ha valami a fülem belsejéhez ér, utálom a head-szettet is, inkább kockáztatom az agyrákot az órákig tartó telefonálásaimkor.Az audiofil fejhallgatónk(ősrégi Sennheiser HD 520) nagyobb, mint amivel kényelmesen lehet otthon mászkálni, és mindenki hallja, hogy mit hallgatok vele, igaz, én is hallom hellyel-közzel, amit a többiek beszélnek hozzám, tehát egész közösségi a cucc, de szeretek jelen lenni teljesen ott, ahol vagyok(otthon, vonaton, utcán), nem szeretem kikapcsolni magam, kivéve, ha olvasok, olyankor úgyis automatikusan megsüketülök.
Ed, neked milyen Sennheisered van a zenelejátszódhoz?MOst nézegetem a fülhallgatókat a csajoknak, mert féltem a hallásukat.
Robi vasárnap szervizelte CSV2-t, rajta az 'áránylánc'(egyáltalán nem gáz, teljesen alkatrészszerű), új hátsó fogaskeréksor, fékpofák, és csillog-villog.Talán az XT csapágyaim kaphatnának új golyókat(Dura Ace), de csak azért, mert Robi is tett a sajátjába, és kiállhatatlanul dicsekszik:)), igaz, ő naponta 100 km megy minimum, én pedig a töredékét is alig.

5 megjegyzés:

ixchel írta...

http://www.edigital.hu/files/kepek/d_30144.jpg

Ilyen volt, jelenleg Ákos használja. Jól szól, de meg kell szokni. Én szinte semmit nem hallottam mellette, ez jó is, rossz is. Néha elég üdvös volt, pl. munkából hazajövet a vonaton.

Taurus írta...

Ami a fülön belül van az tuti károsabb, mint amelyik kívül. Én is aggódom. Jobb lenne ha a Simi a doboláshoz is pl. füldugót tenne.

Bírom, amit a bicajodról írsz, egy szót sem értek belőle:)

Alma írta...

Muszáj felzárkóznom a témakörben a dialógus igénye miatt:)
Együtt szerelünk agyváltót tizenéve, inkább megismerem amiről R. beszél, minthogy tökmáson jár az agyam, és csak mosolyogva bólogatok.

Alma írta...

Találtam a megadott linken kicsi nyitott fejhallgatókat is, köszi, Ed!

ixchel írta...

Szívesen!