" BOLDOGOK A SZAPPANKÉSZÍTŐK ! "


2017. január 31., kedd

Sári tortája

Gondolom a választásba belejátszott a hideg január is, a csokifogyasztás ilyenkor érheti el a tetőfokát a lakosság körében :)
1 liter tejszínben felolvasztottam 5 tábla 55%-os étcsokit(Lidl és Tibi), de tettem még hozzá 15 dkg holland kakaóport, kevés porcukrot is.Vanília és rumaromával ízesítettem.6 órára betettem a hűtőbe.
Sütöttem egy kevésbé édes, szárazabb, de nem túl kemény holland kakaós vizespiskóta karikát 12 kisebb tojásból 2/3 finom és 1/3 teljes kiőrlésű liszttel.Amikor kihűlt, megkentem a lapokat savanykás házi baracklekvárral.Felvertem keményre a csokis tejszínt(vigyázni kell, mert a csokitól nagyon bekeményedik, nehogy vajjá köpüljük!) és megtöltöttem vele a piskótát, a maradékkal pedig bevontam.Legközelebb igazi vaníliával készítem és reszelek a tejszínbe tonkababot is(elfelejtettem).

2 megjegyzés:

ixchel írta...

Nyami :)

Taurus írta...

ah de jól hangzik
és a füle érjen bokáig:)